Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2024 Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени

      Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 145, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Актът подлежи на обжалване чрез Кмета на Община Банско пред Административен съд в 14 дневен срок от съобщаването му.

  • Ограничения и условности:
    • Ограничения и условности:

      Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
      www.strumyani.org
      Електронен адрес за предложения:
      www.strumyani.org

      Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
      Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
      Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
      Код за междуселищно избиране: 07434
      Телефон за връзка: (07434)3108
      Факс: (07434)3105
      Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
      Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
      В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

      СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      При изготвена оценка по чл.142, ал.6, т.2 – 14 дни от внасянето на проектите.

      При изготвена оценка по чл.142, ал.6, т.1 – 30 дни от внасянето на проектите.

      Изисквани документи:

      1.Документи за собственост, а за сгради на жилищностроителни кооперации - и влязло в сила решение на общото събрание за приемане на проекта;

      2.Виза за проектиране в случаите по чл. 140, ал. 3 или Заповед за допускане в случаите по чл.150 от ЗУТ - оригинал, придружени с актуални скици;   

       3.Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител;

      4. Две копия от проект за Подробен устройствен план, съгласуван с необходимите специализирани контролни органи и експлоатационните дружества /само за случаите по чл.150 от ЗУТ/;

      5.Доклад за оценка на съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежа /задължително за обекти I, II и III категория/;

      6. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория;

      7.Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;

      8. Влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие или друг специален закон, и съответствие на инвестиционния проект с условията в тези актове;

      9.Съгласуване при условията и по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони

      10.Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите;

      11. Други (при необходимост).

      Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
      www.strumyani.org
      Електронен адрес за предложения:
      www.strumyani.org

      НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:

       Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

       Устно в Центъра за административно обслужване.

      Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:

      Ниво на предоставяне на услугата: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.

      НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:

      По Ваш избор:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

      като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      като вътрешна куриерска пратка;
      като международна препоръчана пощенска пратка;

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане