Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Адрес: 6000 Стара Загора,бул. “Цар Симеон Велики” № 108, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)613 214
Факс: (042)63 98 63
Адрес на електронна поща: oblast-stz@sz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с прекъсване за почивка от 12:00 до 12:30ч. Работното време на Център за адм. обслужване е без прекъсване.
Необходими документи:1. Документ за собственост (отстъпено право на строеж) № ………../……….. г.;
2. Проект за ПУП съгласуван по чл. 128, ал. 6 от ЗУТ;
3. Доказателства за проведено съобщаване на ПУП по чл. 128, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, с изключение на случаите по ал. 13 и констативен акт за постъпили възражения ;
4. Инвестиционен проект в части…- 3 екземпляра;
5. Оценката за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ;
6. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6, т.2 и съгласно изискванията на чл. 144, ал. 1, т. 5 от ЗУТ;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак Х, когато плащането е извършено по електронен път)
Други специфични документи:
1. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води , издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 6 от ЗУТ;
2. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 2 от ЗУТ;
3. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 3 от ЗУТ;
4. Влезли в сила административни актове, необходими за разрешаване на строителството;
5. Съгласуване с Министерството на културата при условията на Закона за културно наследство (за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони);
6. Решение по ОВОС (при необходимост);
7. Документ удостоверяващ строителната стойност на обекта.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП и КУКЕП
Процедура1. Преписката се регистрира на основание подадено заявление по образец;
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в деловодната програма;
4. На заявителя се предоставя входящ номер;
5. Регистрираната преписка се насочва към Главния секретар за поставяне на резолюция за изпълнение от съответния директор;
6. Директорът на дирекция поставя задача за извършване на услугата и предава преписката на съответния служител. При поставяне на срок по задачите се вземат предвид всички допълнителни процедури (съгласуване, становище и др.), необходими за предоставяне на услугата;
7. Служителят проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
8. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
9. Съставя се документ по образец с информацията по заявената услуга;
10. Подписва се от изготвилия служител;
11. Съгласува се и се подписва от отговорен служител, от директор на дирекция или главен секретар, а по възможност и от ресорен зам. областен управител;
12. Съставеният документ по заявената услуга, вкл. с всички приложени документи по преписката, се предават на областен управител за подпис;
13. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на директор на дирекция;
14. След подписване от областния управител, преписката вкл. всички приложени документи се предават на деловодител за извеждане на заявения документ;
15. Резултатът от изпълнението се регистрира като пореден междинен изходящ документ;
16. Сканира се и се въвежда в деловодната система документа с подписите на служителите участвали в извършването на заявената услуга;
17. Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага пълномощното или негово копие, ако е за многократно използване.
При получаване на резултата от услугата по електронен път, процедурата по изготвяне и съгласуване се удостоверява с електронен подпис. Подготвеният документ се подписва чрез електронен подпис и от областния управител.
Тук се съдържа допълнителна информация относно заявяване на услугата по електронен път.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
- На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване;
- На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор.
Закона за устройство на територията
Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители
За услугата се заплаща таксаЧл. 28, ал. 6 и чл. 29, ал. 2 от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път