Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Адрес: 6000 Стара Загора,бул. “Цар Симеон Велики” № 108, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)613 214
Факс: (042)63 98 63
Адрес на електронна поща: oblast-stz@sz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с прекъсване за почивка от 12:00 до 12:30ч. Работното време на Център за адм. обслужване е без прекъсване.
Необходими документи:1. Документ за собственост, доказващ, че възложителят е (отбележете със знак X приложимото):
Собственикът на имота;
Лицето, на което е учредено право на строеж в чужд имот;
Лицето, което има правото да строи в чужд имот по силата на закон.
2. Оригиналното разрешение за строеж;
3. Констативен акт за установяване наличието на обстоятелствата, регламентирани в чл. 153, ал. 2 от ЗУТ;
4. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак Х, когато плащането е извършено по електронен път).
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП и КУКЕП
Закон за устройство на територията
Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители
За услугата се заплаща таксаТарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители - чл. 29, ал. 4
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път