Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Прием на документи и информация за услугата:с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел. за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи
- Заявление по образец;
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник.
- Документ за платена такса;
Процедура по предоставяне на услугата:
- В срок до 3 месеца преди изтичане на 5-годишня срок се подава заявление-декларация за потвърждаване на категорията на обекта в Центъра за административно обслужване;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”;
- Извършва се проверка на място в туристическия обект за цялостно съответствие на обекта с изискванията за декларираната категория;
- При констатирано съответствие на обекта се продължава срокът на досегашната категория или се определя нова категория за нов 5 годишен срок.
- За определената категория се издава ново удостоверение, което се получава от лицето след връщане на предхоно издаденото.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща таксаСъгласно Тарифата за таксите, събирани по Закона за туризма
Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път