Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Адрес: 6000 Стара Загора,бул. “Цар Симеон Велики” № 108, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)613 214
Факс: (042)63 98 63
Адрес на електронна поща: oblast-stz@sz.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, с прекъсване за почивка от 12:00 до 12:30ч. Работното време на Център за адм. обслужване е без прекъсване.
Необходими документи:1. Документи, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 1-6 и ал. 5 от ЗУТ;
2. Виза за проучване и проектиране по чл. 140 от ЗУТ;
3. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
4. Документ за строителна стойност на обекта;
5. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак Х, когато плащането е извършено по електронен път).
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП и КУКЕП
Закон за устройството на територията
Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители
За услугата се заплаща таксачл. 28, ал. 8 от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път