Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Място на заявяване на услугатаВ административната сграда на кметството/ наместничеството, населеното място на територията на Община Плевен при кмета на кметството или кметския наместник.
Начини на заявяване Начини на заявяване:
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване;
- Устно, на гише в звено за административно обслужване.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Кметството/ Кметското наместничество.
Необходими документи1. Протокол за устно заявяване по образец;
2. Документ за самоличност (лична карта);
3. Два екземпляра на документа, който се представя за нотариално удостоверяване на подпис;
4. Документ за платена такса.
Заверка на подписитеИзвършване на нотариална заверка – надписване на щемпела, поставяне на подпис и печат от Кмет на кметство / Кметски наместник.
Проверка на личните документиУдостоверяване самоличността на потребителите на услугата.
ЗаплащанеУслугата може да бъде заплатена:
На гише в административно звено за обслужване в брой
Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност.
За удостоверяване на датата и подписите на частни документи без определен материален интерес:
а) за първия подпис - 5 лв. (без ДДС);
б) при преупълномощаване таксата за подпис е в двойния размер на таксата по буква "а" – 10 лв. (без ДДС);
в) за всеки следващ подпис - 2 лв. (без ДДС).
Забележка. Таксата се събира еднократно при едновременното удостоверяване на датата и подписите, а в противен случай се събира отделно.
Начини на получаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Кметството/ Кметското наместничество.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Технологична картаТК - 2015 Нотариално удостоверяване на подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване
За услугата се заплаща ценаУслугата се заявява в сграда на кметството, населеното място на територията на Община Плевен при кмета на кметството или кметския наместник.
Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност.
За удостоверяване на датата и подписите на частни документи без определен материален интерес:
а) за първия подпис - 5 лв. (без ДДС);
б) при преупълномощаване таксата за подпис е в двойния размер на таксата по буква "а" – 10 лв. (без ДДС);
в) за всеки следващ подпис - 2 лв. (без ДДС).
Забележка. Таксата се събира еднократно при едновременното удостоверяване на датата и подписите, а в противен случай се събира отделно.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой