ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
Служител ГРАО
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Ние ще Ви предоставим услугата – незабавно.
Изисквания и необходими документи:
· Искане по образец;
· Преведено и легализирано удостоверение от чуждата държава;
· Документи за самоличност на двамата/за сверка/;
· Справка за семейно положение на чуждия гражданин.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
· Устно в Центъра за административно обслужване;
· На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписано е КЕП.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/a3b42a1d-f44d-46f0-8196-4c460e425cc2 ;
· Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/bansko/public/index.php?/Home/Index
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Ниво 4. Извършване на сделки или транзакции по услуги от Ниво 3, включващи онлайн разплащане или доставка.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
delovodstvo@bansko.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
· По Ваш избор:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка;