Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:00 до  17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / 
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 						 
						
						2016 Издаване на удостоверение за наследнициОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Процедурата започва с подаване на искане по образец /Приложение 2 към чл.6, ал.1 от Наредбата/ от даден заявител до кмета на общината по последен постоянен адрес на наследодателя. Това е така, защото справка се прави по регистъра на населението. В искането заявителя посочва своя наследодател и какви законни наследници е оставил. Към искането могат да се прилагат и други документи, например препис от акт за смърт на починалия наследодател. 
Срок на действие на индивидуалния административен акт: до 6 месеца
Срок за предоставяне: 3 работни дни.
Необходими документи:
- Искане за издаване на удостоверение за наследници
 
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно
 
Възможни начини за заявяване:
- на гише в център за административно обслужване
 
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
 
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 4.90 лв./2.31 €
 
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
 
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
 
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.като вътрешна куриерска пратка.
 
- като международна препоръчана пощенска пратка.
 
- по електронен път на електронен адрес.
 
Ниво на осигуреност - високо
Средство за електронна идентификация - КЕП или ПИК на НОИ
 
 											
																						
											
						 
						
					    	
																	
											
											Закон за гражданската регистрация											
										 
																				
											
												Наредба №РД-02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението											
										 
																				
											
											Закон за местните данъци и такси											
										 
																					
																		 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5.50 лв. / 2.81 €
За бърза услуга 8.25 лв. / 4.22 €
За експресна услуга 11.00 лв. / 5.62 €
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга - 5.50 лв./2.81 €
 
- обикновена услуга по електронен път - 4.90 лв./2.31 €
 
Начин на плащане:
                  Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
 
 
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път