Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителство"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54524
Адрес на електронна поща: tsu@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване; Плащане; Изпълнение; ПолучаванеИнформация за центъра за административно обслужване:
- адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
- 0335 54 521 - Гише 2 Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Гише 4 Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
- 0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
- 0335 54 593 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
- 0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Необходими документи:
1. Заявление;
2. Скица-виза или извадка от ПУП-ПРЗ заверен с вярно с оригинала;
3. Документ за собственост или договор за суперфиция;
4. Проект в три екземпляра съдържащ: Инвестиционен технически проект в необходимия обем и съдържание съгласно Наредба 4 и окомплектован съгласно изискванията ЗУТ.
Проект част "Архитектура" с работна ситуация; "Строителни конструкции" и /геоложки доклад по необходимост/ съгласуван с технически контрол по част конструктивна; "Ел. инсталации"; "ВиК"; "ОВ" /при необходимост/;ПБ + становище от РСПБЗН за I, II, III кат. "Топлотехническа ефективност"; "Технология" /за обекти в които се предвижда производствена дейност или са предназначени за комплексно обществено обслужване/; Трасировъчен план и вертикална планировка; "ПБЗ";
5. Решение по оценка на въздействието върху околната среда /по необходимост/ и Предварителен договор с експлоатационните дружества;
6.Технически паспорт при преустройство;
7.Договор по чл. 183 от ЗУТ при съсобственост
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Таксата за услугата се заплаща при подаване на искането.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена
- По 2.00 лв. на кв.м. РЗП,
- По 1.00 лв. на л.м.
Но не по-малко от 100 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път