Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Адрес на електронна поща: delo@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 12:30 часа. Център за административно обслужване с работно време без прекъсване от 08:00 часа до 16:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиКопие от документ за собственост /право на строеж/
Удостоверение за наследници – в случаите, когато имотът е придобит по наследство
Актуална скица, издадена от Службата по геодезия, картография и кадастър;
Оригинална скица-виза /скица от КК и комбинирана скица/
Идеен проект в обем и съдържание съгласно Наредба №4 от 2001г. по части:
- Архитекгура
- Конструкции
- Инженеро-геоложки проучвания
- Електро-вътрешни инсталации и външни връзки /площадково/
- В и К – вътрешни инсталации и външни връзки /площадково/
- Технология
- Геодезическа - /трасировъчен план и вертикална планировка/
- Пътна част, съгласувана с КАТ /разрешение за специално ползване
Договори с експлоатационните дружества;
Оценка за съответствието на проекта със съществените изисквания към строежа;
Удостоверение за актуално състояние на фирмата;
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен пътНиво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за Сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаПриложение 4, т.9 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община "Марица"
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта
- По електронен път чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - Държавна агенция "Електронно управление"
- По банков път:
Банка: Общинска банка АД ФЦ Пловдив
IBAN: BG 34 SOMB 9130 84 59938844
BIC: SOMBBGSF
Код на плащане: 44 80 01 - Такси за технически услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път