Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
исканеискане за заявление
Приемане на заявлението
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП.
Необходими документи: Заявление по образец и:
· Копие на решение ТЕЛК/НЕЛК/РЕЛК - само за решения, които са безсрочни, в следствие на навършване на пенсионна възраст.
· Актуална цветна снимка – 1 брой.
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Главен експерт „Експертиза на работоспособността” и Главни специалисти в РКМЕ при Регионална здравна инспекция (РЗИ).
· Фото студио.
Издаване на карта или отказ
Ние ще Ви предоставим картата за паркиране в срок:
· 7 дни.
Картата за паркиране ще получите от служител в Центъра за административно обслужване.