Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, , п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68050
Работно време: Стандартно работно време, от  08:00 до  17:00, Обедна почивка - от 12.00 до 13.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Подаване на заявлениеЗаявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
·           Устно в Центъра за административно обслужване.
·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/dcd08b70-6496-487d-a09b-a3a7fec2c404 
·           Чрез лицензиран пощенски оператор.
·           На e-mail: postbox@troyan.bg.
 
Необходими документи:  Заявление по образец и:
·            Документ за собственост - (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 01.12.2019 г.)
·            Скица на имота (по служебен път).
·            Удостоверение за идентичност на имота (по служебен път)
·            Удостоверение за наследници (по служебен път).
·            Заповед за отписване (ако е необходимо) - (по служебен път).
·            В случай, че заявлението се подава от пълномощник: пълномощно.
 
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
·           Община Троян (Публичен регистър на Агенция по вписванията).
·           Община Троян.
·           Община Троян.
·           Община Троян.
·           Община Троян.
·           Нотариус.
Ние ще Ви предоставим удостоверението в срок:
·          7 дни.
 
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
•        Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•        Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o       Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o       Като вътрешна куриерска пратка.
o       Като международна препоръчана пощенска пратка.
•        По електронен път на електронен адрес: ………………………………………………..……………………………………………….
•        Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил …………………………………..………………………………………..
 
   
 
						
					    	
																	
											
											Закон за общинската собственост											
										 
																				
											
											Граждански процесуален кодекс											
										 
																					
																		 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път