Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Бойчиновци, гр. Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул."Гаврил Генов" № 2, п.к. 3430
Код за междуселищно избиране: 09513
Телефон за връзка: (09513)22-36
Адрес на електронна поща: kmet@boychinovtsi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за административно обслужване работи без прекъсване от 08.00 до 17.00 часа
Издаване на скици за недвижими имоти Заявяване на услугата
Подава се заявление по образец, съгласно Приложение № 5 от Наредбата за административното обслужване.
Допустим заявител: Издава се на лицата, за които се отнася, на законните им представители, на техните наследници. Издава се и на трети лица, когато са им необходими за изпълнение на техни законоустановени правомощия или когато същите са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: Посочени в Образеца на Заявление.
Средства за електронна идентификация и нива на осигуреност
Средства за електронна идентификация, чрез които гражданите и организациите заявяват предоставяните от Община Бойчиновци електронни административни услуги (в изпълнение на чл. 5, ал. 5 от ЗЕУ):
Вход с КЕП – Ниво на осигуреност „Високо“
Вход с Облачен КЕП – Ниво на осигуреност „Високо“
Вход с е-Автентикация – Ниво на осигуреност „Високо“
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 20 лв.
За експресна услуга 30 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път