Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2132 Промяна в актовете за гражданско състояние

      Промяна в актовете за гражданско състояние
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 74; чл. 76
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 2, т. 4; чл. 110, ал. 2, т. 7
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/564196e7-d779-4898-ad3f-c68dcb0aef60 

       

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

      Документ за самоличност (лична карта).
      Решение на съда или административен акт за промяна, допълнение, вписване или отбелязване в съставения вече акт.
      Официални документи – диплома за завършено образование.
       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·        От звеното „Български документи за самоличност“ (БДС) при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

      ·        Съд.

      ·        Основните и средните общообразователни, професионални и специални училища.

  • Ограничения и условности:
    • Длъжностното лице извършва проверка на представените документи, взима становище от юрисконсулта на община Троян и извършва промяната или прави мотивиран отказ за извършването на такава.

       

      НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПОПРАВКАТА В СРОК:

      7 дни.
       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·      Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o  Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o  Като вътрешна куриерска пратка.

      o  Като международна препоръчана пощенска пратка.

       АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ПОПРАВКАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане