Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян,
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68050
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка - от 12.00 до 13.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Проверка на заявлението, приемане и регистрацияЗаявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/building-reconstruction/8b59808a-acc3-457d-ae7f-1f72fc698b54
· На e-mail: postbox@troyan.bg.
Необходими документи: Заявление по образец и:
· Документ за собственост / за вписани НА след 01.12.2019 г. в АВ – по служебен път/.
· Оригинална скица за проектиране.
· Положително становище на ОД „Земеделие“ – Ловеч, когато искането е за земеделска земя без промяна на статута.
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Агенция по вписвания/Община Троян.
· Община Троян.
· Чрез Община Троян от ОД „Земеделие“ – град Ловеч.
Заплащане на дължимата таксаСрок за издаване на визата или отказ и предаване на заявителяСрок:
· 30 дни.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
· По електронен път на електронен адрес: ………………………………………………………………………………….
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил ……………………………………………………………..
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Вие трябва да заплатите:
· 30,00 лв./ 15,34 евро.
По електронен път – 27, 00 лв. / 13,81 евро.
Начин на плащане
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/building-reconstruction/8b59808a-acc3-457d-ae7f-1f72fc698b54 .
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път