Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Проверка на заявлението, приемане и регистрацияЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: postbox@troyan.bg.
· Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Троян с ПИК на НАП или с КЕП на адрес: https://troyan-ws.acstre.com/.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ с ПИК на НОИ или с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/construction/6687003d-b5fe-4e38-86e7-31e1d853cfd6
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Документ за собственост:
а) за дворното място;
б) за сградата.
· Декларация от 2 свидетели за времето на извършване на строежа.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Агенция по вписвания.
· Заявител.
Заплащане на дължимата таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 30,00 лв.
По електронен път – 27,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/construction/6687003d-b5fe-4e38-86e7-31e1d853cfd6
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Кодът за вида плащане е: 448001.
Преглед на документите и издаване на удостоверението или отказНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
14 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
· 30,00 лв.
По електронен път – 27,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/construction/6687003d-b5fe-4e38-86e7-31e1d853cfd6
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Кодът за вида плащане е: 448001.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта