Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2018 Удостоверение за административен адрес на поземлени имоти

      Удостоверение за административен адрес на поземлени имоти
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, във връзка с; чл. 27, ал. 1, т. 1; §. 1, т. 10
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни; 4 дни; 2 дни.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ·           Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Троян с ПИК на НАП или с КЕП на адрес: https://troyan-ws.acstre.com/

      ·         Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/332b2e5f-56d9-4dd8-9106-d4968016c0c9 

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

      ·         Документ за собственост. - по служебен път при вписан НА в АВ, след 01.12.2019 г.

       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·         Агенция по вписванията./Община Троян

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ В СРОК:

      ·         7 дни – за обикновена услуга;

      ·         4 дни - за бърза услуга;

      ·         2 дни - за експресна услуга.

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o     Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o     Като вътрешна куриерска пратка.

      o     Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане