Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2108 Издаване на удостоверение за правно ограничение

      Издаване на удостоверение за правно ограничение
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-07-7 от 5.10.2010 г. за условията и реда за водене и съхраняване на регистрите за пълно осиновяване - чл. 25, ал. 1, т. 1
    • Наредба за условията и реда за кандидатстване, подбор и утвърждаване на приемни семейства и настаняване на деца в тях - чл. 8, ал. 1, т. 2
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 17
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • В рамките на един работен час.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез единен портал за електронни административни услуга на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/family/ffc0bf2d-18dd-44ba-b0e2-9bec6b042172 

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление по образец и:

      • Документ за самоличност (лична карта).
         

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·         От звеното „Български документи за самоличност“ (БДС) при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

      1 час – за експресна услуга.
       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·       Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·       Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o    Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o    Като вътрешна куриерска пратка.

      o    Като международна препоръчана пощенска пратка.

       АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане