Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителство"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54524
Адрес на електронна поща: tsu@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване
- ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 500 - Централа
- 0335 54 520 - Деловодство
- 0335 54 521 - Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Постоянна приемна на кмета0335 54 524 - Гражданска регистрация
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Уведомление от строителния надзор или техническия ръководител на строежа;
1. Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
2. Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - ниско;
Средство за идентификация - ПИК на НАП
3. Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20 лв.ЗА УСЛУГАТА СЕ ЗАПЛАЩА ФИКСИРАНА ТАКСА
За обикновена услуга: 20 лв.
УСЛУГАТА МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗАПЛАТЕНА ПО ЕДИН ОТ СЛЕДНИТЕ НАЧИНИ:
- На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
- Чрез ПОС терминал на „Каса“ в Центъра за административно обслужване
- Система за електронно плащане (еПлащане)
- По банков път
IBAN: BG81FINV91508416025382;
BIC: FINVBGSF;
Банка: „ПИБ АД-КЛОН КАРЛОВО, УЛ.ГЕНЕРАЛ КАРЦОВ №6;
Кодът за вида плащане е: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път