Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начини на заявяване на услугата:Начини на заявяване на услугата:
- През портал за предоставяне на електронни услуги;
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване;
- Със заявление по електронна поща;
- Със заявление по пощата.
Издаване на документ за услугатаПолучаване на писмо с необходимите указания за извозване чрез пощенски оператор.
Технологична картаТК - 2093 - Издаване на предписание за насочване на битовите и строителните отпадъци
Начин на получаване-лично от звеното за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
-по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК
Закон за управление на отпадъците
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.За услугата се заплаща такса, съгласно Наредба № 17 на Общински съвет Плевен:
-Разрешение за извозване на земни маси - 50 лв.;
-Разрешение за извозване на строителни отпадъци - 50 лв.
Банкови детайли:
БАНКА: БАКБ АД – ОФИС ПЛЕВЕН
IBAN:BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF – БАНКОВ КОД BGUS9160
КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път