Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адресОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
За удостоверяване на последен заявен настоящ адрес на едно лице се издава Удостоверение за настоящ адрес по образец. Удостоверението се издава и след подаване на адресна карта за заявяване или промяна на настоящ адрес. В тези случаи удостоверението се издава от общинската администрация, приела адресната карта.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: 6 месеца
Срок за предоставяне: 3 работни дни
Необходими документи: Адресна карта по образец и:
- документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно;
- документ за собственост на имот, или Документ за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
- копие от настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път);
- писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред органа или с нотариална заверка на подписа (по чл.92, ал.3 от ЗГР);
- писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа, когато собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство (по чл.92, ал.6 от ЗГР);
- други документи, доказващи собствеността или ползването на имота;
- справка в дирекция МДТБ, относно собственоста на имота /по служебен път/.
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 3.60 лв./1.85 €
Резултатът от административната услуга може да бъде получен по един от следните начини:
- Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Процедура по предоставяне на административната услуга е съгласно приложената технологична карта.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
Закон за гражданската регистрация
Наредба №РД-02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4.00 лв. / 2.05 €
За бърза услуга 6.00 лв. / 3.07 €
За експресна услуга 8.00 лв. / 4.09 €
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път - 3.60 лв./1.85 €
Начин на плащане:
Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път