Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението;
2. Документ за самоличност;
3. Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице).
Заявителят или изрично упълномощеното лице подава заявление в Центъра за услуги и информация на граждани /гише № 1 и гише № 2/ или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски. Служителят от ЦУИГ проверява самоличността на заявителя, приема и регистрира заявлението в електронната система за докуметнооборот.
Изпълнение на услугатаВ удостоверението се включват данни да съпруг/а и за всички живи и починали роднини по права линия от първа степен и по съребрена линия от втора степен. В удостоверението могат да бъдат включени и роднини от друга степен. Когато в регистъра за населението на общината няма данни за някои от роднините, същите се изискват служебно от съответната общинска администрация.
Служителят от ЦУИГ проверява самоличността на заявителя, приема и регистрира заявлението в електронната система за докуметнооборот. Извършва проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация и в регистъра за населението и изготвя исканото удостоверение, в което се включват роднините на лицето вписани в регистрите съгласно чл. 5, т. 2 от ЗГР. При констатирани различия се извършват допълнителни проверки и актуализация на данните в регистъра за населението и регистрите по гражданско състояние от служителя по гражданско състояние и удостоверението се издава в рамките на деня на заявяване. Когато в регистъра за населението на общината няма данни за някои от роднините, същите се изискват служебно от съответната общинска администрация. Когато е необходимо да се съберат допълнително данни от други общински администрации, удостоверението се издава до един месец от започване на производството - чл. 57, ал. 5 от АПК Удостоверението се получава от заявителя в ЦУИГ.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща от заявителя при получаването
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път