Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:00 до  17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / 
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 						 
						
						2037 Издаване на удостоверение за сключен граждански брак - дубликатОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Актът /удостоверението оригинал/ за граждански брак се съставя от длъжностното лице по гражданско състояние в общината или кметството, на чиято територия е станало събитието. Дубликат от удостоверение за сключен граждански брак се издава въз основа на съставения акт за граждански брак.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: безсрочен/до промяна в обстоятелствата
Срок за предоставяне: 3 работни дни.
Необходими документи: 
- заявление по образец;
 
- документ за самоличност /лична карта/.
 
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
 
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
 
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- експресна услуга по електронен път – 6.30 лв./3.23 €
 
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
 
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
 
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
 
- като вътрешна куриерска пратка.
 
- като международна препоръчана пощенска пратка.
 
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
 
Процедура по предоставяне на административната услуга е съгласно приложената технологична карта.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
 
 											
																						
											
						 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.50 лв. / 1.79 €
За бърза услуга 5.25 лв. / 2.68 €
За експресна услуга 7.00 лв. / 3.58 €
За издаване и на многоезичното стандартно удостоверение, като неразделна част от удостоверението за сключване на граждански брак - дубликат, следва да заплатите:
Многоезично стандартно удостоверение:
- 3.50 лв./1.79 € – за обикновена услуга;
 
- 5.25 лв./2.68 € – за бърза услуга;
 
- 7.00 лв./3.58 € – за експресна услуга.
 
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
експресна услуга по електронен път - 6.30 лв./3.23 €
Начин на плащане:
                  Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
 
 
 
 
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път