Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Отдел "Наеми, категоризация и защита на потребителите"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603484
Адрес на електронна поща: lmihov@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:30 до  17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Административната услуга се предоставя от:Дирекция „Икономика и стопански дейности, управление на общинска собственост“
Център за административно обслужване
           Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
           Тел.: 038/603 383; 038/603 384
           Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
- Заявление (по образец);
- Пълномощно (ако заявлението се подава от упълномощено лице);
 
 
- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на информацията от заявлението в единния таксиметров регистър за съответствие.
- Разглеждане на заявлението и изготвяне на заповед за прекратяване на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници;
- Отразяване на промяната в единния таксиметров регистър;
- Получаване на заповедта по заявения начин.
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Ниво на осигуреност - високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
- 
Лично или  чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване; 
- 
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
 - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
 - като вътрешна куриерска пратка;
 - като международна препоръчана пощенска пратка;
 
 
						
					    	
																	
											
											Закон за автомобилните превози											
										 
																				
											
											Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници											
										 
																	 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 40.00 лв. / 20.45 €
Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 44 70 00
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път