Информация за конкурс

  • Длъжност, звено, административна структура:
  • Правоотношение:
    • Служебно
  • Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
    • Кратко описание на длъжността СТАРШИ СЧЕТОВОДИТЕЛ в сектор „Финансово осигуряване, управление на собствеността и социални дейности“

      , съгласно длъжностната характеристика: 

      - Да замества началника на сектор (главен счетоводител) на сектор „Финансово осигуряване, управление на собствеността и социални дейности“;

      - Подпомага главния счетоводител при осъществяване на текущ и последваш вътрешен финансов контрол по спазване на финансовата и платежна дисциплина, правилното оформяне на счетоводните документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяване на резултатите от тях;

      - Подпомага главния счетоводител при изготвяне на средносрочни бюджетни прогнози и проектобюджет за съответната година, съгласно указанията и сроковете определени от първостепенния разпоредител с бюджет;

      - Участва в изготвянето на ежемесечни отчети за касово изпълнение на бюджета, тримесечни финансови отчети и баланс на разпоредителя с бюджет и всички приложения към тях, съгласно указанията и сроковете определени от първостепенния разпоредител с бюджет;

      - Осъществява счетоводна отчетност и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички стопански операции;

      - Подпомага главния счетоводител при своевременното осигуряване на ръководството с финансово- счетоводната информация на съответните равнища на управление, като извършва системен анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати;

      - Участва в изработването на вътрешните нормативни документи на структурата;

      - Подпомага главния счетоводител при осъществяване на своевременното уреждане на сметните взаимоотношения с дебитори и кредитори, за уреждане на взаимоотношенията с бюджета с общините и другите ведомства и институции;

      - Осигурява необходимата информация, за която отговаря на юрисконсулта при оформяне на материали за установени липси на парични средства и материални ценности , за неустойки и вреди по неизпълнение на договори и др.;

      - Отговаря за достоверността на изготвените от него финансово-счетоводни документи;

      - Отговаря за достоверността на изготвените от него финансови-отчетни  документи;

      - Организира и осъществява контакти и взаимоотношения с всички материалноотговорни лица в структурата, с ръководителите на отдели и сектори и самостоятелни звена;

      - Участва в комисии при извършване проверки на материалноотговорните лица и инвентаризации и упражнява вътрешен финансов контрол в кръга на възложените му задачи;

      - Изпълнява и други задачи, възложени от служебното ръководство в рамките на компетенциите му.

       

       

       

  • Изискана минимална степен на завършено образование:
    • Бакалавър
  • Минимален професионален опит:
    • 1 година
  • Ранг/Специфично наименование:
    • ІV младши
  • Специфични изисквания за длъжността:
      • Минимални и специфични изисквания за длъжността:
        1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
        2. Минимална образователно-квалификационна степен “Бакалавър” по смисъла на чл. 42, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Закона за висшето образование;
        3. Области на висшето образование – ПМС 125/24.06.2002 г.;
        4. Професионално направление – ПМС 125/24.06.2002 г.;
        5. Минимален професионален стаж – 1 година или минимален ранг – IV младши;
        6. Да имат или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“ по Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ).
        Нормативен акт: Закон за държавния служител
  • Минимален размер на основната заплата:
    • 933 лв.
    * При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията
  • Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
    • 1
Начин за провеждане на конкурса
Начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията
Интервю

* На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Място и срок за подаване на документи Документи и образци за кандидатстване