Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2726
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: grao@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Преглед на заявлението и необходимата документация и информацияЗаявяване на услугата
Производството по възстановяване и промяна на името на лицето започва с подаване на писмено заявление по образец, с нотариално удостоверяване на подписа на заявителяв Информационен център или
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно,
- чрез лицензиран пощенски оператор;
Проверка на документите
1. По подаденото заявления за възстановяване и промяна на име длъжностното лице по гражданско състояние извършва пълна проверка в регистрите на актове за гражданско състояние и регистъра на населението. Когато длъжностното лице по гражданското състояние не разполага с всички актове за гражданско състояние, където лицето е титуляр, страна или родител, както и с личния му регистрационен картон, служебно изисква същите от общинската администрация, където те се съхраняват.
2. Изготвяне на решение за възстановяване или мотивиран отказ за възстановяване на имената;
3. Вписването на промяната на иманата в регистрите по гражданско състояние и регистъра на населението;