Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост.
Изискваната декларация по чл. 92, ал. 3 от Закон за гражданска регистрация СЕ ПОДПИСВА от собственика на жилището ПРЕД ДЛЪЖНОСТНОТО ЛИЦЕ в общината или ПРЕД НОТАРИУС.
За малолетни, непълнолетни и поставени под запрещение лица заявяването се извършва от законните им представители.
Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закон за гражданска регистрация
Документ за платена такса
Нотариален акт за собственост или Договор за наем
Нотариално заверено изрично пълномощно /в случите на искане от други лица/
Закон за гражданската регистрация
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 4 лв.Сметка за внасяне на местни данъци,такси,наеми и др. IBAN-BG50IORT73758404020000 BIC - IORTBGSF на "Инвестбанк" АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път