Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, гр.Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)074988621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 7.30-18.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за предоставяната услугаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
Специалист ГРАО
0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
0749/88639;
0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Срокът се определя в зависимост от времето за съобщения и обявления.
Изисквани документи:
1.Документи за собственост (нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др.):
2.Удостоверение за наследници (при необходимост) – по служебен път ;
3.Нотариално заверено пълномощно при представителство на собственика от друго лице;
4.Скица – извадка от ПУП, КП, КК или КВС в необходимия обхват, с която да се докаже, че друго техническо решение за осигуряване на достъпа е явно икономически нецелесъобразно;
5.Предложение за начина на преминаване;
6.Документи, доказващи непостигнато съгласие за доброволно установяване на правото на преминаване;
7.Други (при необходимост).
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Ниво 2. Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
1.50лв/ м', освен ако в специален закон не е предвидено друго.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· В брой в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· По банкова сметка: https://bansko.bg/bg/%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път