Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения

      За целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10; чл. 87, ал. 11
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • орган по приходите от Дирекция ПМДТ
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • орган по приходите от Дирекция ПМДТ
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Директор Дирекция Приходи от местни данъци и такси
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Предоставянето на информация може да бъде обжалвано в 14-дневен срок от връчването му чрез органът по приходите, който го е издал, до Директора на дирекция Приходи от местни данъци и такси.

      Отказът да се издаде удостоверението се съобщава в 7-дневен срок.

      Непроизнасянето в срок по искането за издаване на удостоверението се смята за мълчалив отказ.

      Отказът за издаване на документ се обжалва в 14-дневен срок от съобщаването му пред директора на дирекцията.

      Мълчаливият отказ може да бъде обжалван пред директора на дирекцията след изтичането на срока за издаването му.

      Пред директора на дирекцията може да бъде оспорено и съдържанието на удостоверението както от задълженото лице, което изисква издаването му, така и от всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от узнаването му.

  • Ограничения и условности:
    • Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Приходи от местни данъци и такси"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. ПР Славейков 21, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 889464
Адрес на електронна поща: mdt@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане