Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2062 Регистриране и въвеждане на строежи в експлоатация, издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за видовете строежи от IV и V категория

      Строежите от четвърта и пета категория се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж, след проверка на комплектуваността на документите и регистриране въвеждането на строежа в експлоатация, като по преценка на органа може да се извърши и проверка на място. Удостоверенията за въвеждане в експлоатация се публикуват в Единен публичен регистър по устройство на територията на интернет страницата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 177, ал. 3
    • Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнение на строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти - чл. 177, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      РДНСК

      Актът подлежи на обжалване чрез Кмета на Община Банско пред Административен съд в 14 дневен срок от съобщаването му.

  • Ограничения и условности:
    • Ограничения и условности:

      Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
      www.strumyani.org
      Електронен адрес за предложения:
      www.strumyani.org

      Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
      Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
      Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
      Код за междуселищно избиране: 07434
      Телефон за връзка: (07434)3108
      Факс: (07434)3105
      Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
      Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
      В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

      Изисквани документи:

      1.Документ за собственост или документ за учредено право на строеж в чужд имот, или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон:

      2. Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор;

      3. Акт образец № 14 за приемане на конструкцията, когато се изисква;

      4. Констативен акт по чл. 176, ал. 1 ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, образец № 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;

      5. Документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 ЗУТ и по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър за предадена екзекутивна документация, ако такава е необходима;

      6.Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, когато такива са необходими;

      7.Технически паспорт;

      8. Сертификат за енергийни характеристики на нова сграда, издаден по реда на наредбата по чл. 48 от Закона за енергийната ефективност (когато строежът е новоизградена сграда);

      Изисквания и необходими документи:

      1.Искане по образец;

      2. Нотариално заверено пълномощно, когато искането се подава от друго лице.

      НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:

      По Ваш избор:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

      като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      като вътрешна куриерска пратка;
      като международна препоръчана пощенска пратка;

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане