Ограничения и условности:
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
www.strumyani.org
Електронен адрес за предложения:
www.strumyani.org
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: 07434
Телефон за връзка: (07434)3108
Факс: (07434)3105
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Ограничения и условности:Всяко лице е длъжно в срок 30 дни да заяви промяната на настоящия си адрес.
Настоящ адрес се заявява и променя със заявление за настоящ адрес(адресна карта за настоящ адрес) по образец, съгласно приложение № 15 към Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация.
Описание на услугата
Ще бъде издадено удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес.
Допустим заявител
Заявяването се извършва лично, а по изключение - от упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно.
За малолетни и непълнолетни и на поставени под запрещение лица заявяването се извършва от законните им представители.
*Заявителят или изрично упълномощено лице подава попълнен образец Адресна карта за настоящ адрес, с приложените документи в административното звено, отговорно за предоставяне на услугата, към Общинска администрация.
Адресната регистрация се извършва веднага, когато адресът е включен в националния класификатор на настоящите и постоянни адреси в Р България, а при заявяване на адрес, който не е включен в националния класификатор услугата се извършва в срок до 7 работни дни.
Забележка: В случай, че лицето подаващо заявление има непълнолетни деца, трябва да бъде подадено отделно заявление за всяко дете.
Необходими документи за предоставяне на услугата
Заявление(адресна карта) за настоящ адрес по образец;
Документ за самоличност;
Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице);
Документ за собственост, документ за ползване на имота за жилищни нужди(нотариално заверен договор), включително договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа; други документи, доказващи собствеността или ползването на имота(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица).
Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена и подписана лично пред органа по ал. 1, или с нотариална заверка на подписа(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
Документ за платена такса.
* Забележка: на основание чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация за извършване на адресна регистрация е необходимо съгласие на собственика на имота, за което се попълва декларация по образец и се подава лично от него пред длъжностно лице от общинска администрация или с нотариална заверка на подписа.
Изисквания и необходими документи:
1.Искане по образец;
2. Нотариално заверено пълномощно, когато искането се подава от друго лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;