Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес

      Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 23
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Издадените или отказа от издаване на административни актове, могат да бъдат обжалвани в 14 дневен срок пред:

      - Областен управител -административно обжалване;

      -Административен съд чрез Кмета на Община Струмяни-съдебно обжалване.

      Мълчаливият отказ или съгласие се обжалват в едномесечен срок от момента, в който компетентният орган е трябвало да се произнесе. Ако тези срокове бъдат пропуснати, административният акт влиза в сила и не може да се оспори, освен ако не е нищожен.Обжалването се извършва по реда, описан в Административнопроцесуалния кодекс.

  • Ограничения и условности:
    • Ограничения и условности:

      Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
      www.strumyani.org
      Електронен адрес за предложения:
      www.strumyani.org

      Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
      Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
      Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
      Код за междуселищно избиране: 07434
      Телефон за връзка: (07434)3108
      Факс: (07434)3105
      Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
      Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
      В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

      Ограничения и условности:Всяко лице е длъжно в срок 30 дни да заяви промяната на настоящия си адрес.

      Настоящ адрес се заявява и променя със заявление за настоящ адрес(адресна карта за настоящ адрес) по образец, съгласно приложение № 15 към Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация.

      Описание на услугата
      Ще  бъде издадено  удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес.
      Допустим заявител
      Заявяването се извършва лично, а по изключение - от упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно.
      За малолетни и непълнолетни и на поставени под запрещение лица заявяването се извършва от законните им представители.

      *Заявителят или изрично упълномощено лице подава попълнен образец  Адресна карта за настоящ адрес, с приложените документи в административното звено, отговорно за предоставяне на услугата, към Общинска администрация.
      Адресната регистрация се извършва веднага, когато адресът е включен в националния класификатор на настоящите и постоянни адреси в Р България, а при заявяване на адрес, който не е включен в националния класификатор услугата се извършва в срок до 7 работни дни.

      Забележка: В случай, че лицето подаващо заявление има непълнолетни деца, трябва да бъде подадено отделно заявление за всяко дете.
      Необходими документи за предоставяне на услугата
      Заявление(адресна карта) за настоящ адрес по образец;
      Документ за самоличност;
      Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице);
      Документ за собственост, документ за ползване на имота за жилищни нужди(нотариално заверен договор), включително договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа; други документи, доказващи собствеността или ползването на имота(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица).
      Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена и подписана лично пред органа по ал. 1, или с нотариална заверка на подписа(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
      Документ за платена такса.
      * Забележка: на основание чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация за извършване на адресна регистрация е необходимо съгласие на собственика на имота, за което се попълва декларация по образец и се подава лично от него пред длъжностно лице от общинска администрация или с нотариална заверка на подписа.

      Изисквания и необходими документи:

      1.Искане по образец;

      2. Нотариално заверено пълномощно, когато искането се подава от друго лице.

      НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:

      По Ваш избор:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

      като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      като вътрешна куриерска пратка;
      като международна препоръчана пощенска пратка;

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане