Ограничения и условности:
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
www.strumyani.org
Електронен адрес за предложения:
www.strumyani.org
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: 07434
Телефон за връзка: (07434)3108
Факс: (07434)3105
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Ограничения и условности:Всяко лице може да има само един постоянен адрес.
Броят на лицата, които могат да се регистрират по постоянен адрес на адреса на едно жилище, не може да надвишава двукратния брой на лицата, които обичайно могат да обитават съответното жилище. При определяне на общия брой на лицата се вземат предвид и регистрираните на адреса собственици, ползватели, наематели или обитатели на друго правно основание. В случаите, когато жилището се обитава само от роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до втора степен включително, се допуска трикратно надвишаване на броя на лицата, които обичайно могат да обитават жилището.
Описание
Ще бъде издадено удостоверение за постоянен адрес след подаване на искане за заявяване или за промяна на постоянен адрес.
Допустим заявител
Лицето, за което се отнася удостоверението за постоянен адрес;
Упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно;
Законни представители.
Необходими документи за предоставяне на услугата
Заявление за постоянен адрес по образец;
Документ за самоличност;
Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице);
Документ за собственост, документ за ползване на имота за жилищни нужди(нотариално заверен договор), включително договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа; други документи, доказващи собствеността или ползването на имота(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец по чл.92, ал.3 от ЗГР, подадена лично и подписана пред органа по ал. 1, или с нотариална заверка на подписа(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
Декларация по образец по чл.92, ал.6 от ЗГР(За извършване на адресна регистрация на лице, с което собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство);
Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Начини на заявяване на услугата
•в отдел „Деловодство, връзки с граждани и институции и административно обслужване на населението“- Главен експерт „ГРАО“;
•устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
•чрез лицензиран пощенски оператор
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;