Ограничения и условности:
Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
www.strumyani.org
Електронен адрес за предложения:
www.strumyani.org
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: 07434
Телефон за връзка: (07434)3108
Факс: (07434)3105
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Издаване на разрешение за строеж въз основа на одобрен инвестиционен проект - 10% от таксата за одобряване на проектите, въз основа на които се издава разрешението за строеж, но не по-малко от 50 лв.
Издаване на разрешение за строеж въз основа на одобрен комплексен инвестиционен проект – по чл.150 от Закона за устройство на територията - 10% от таксата за одобряване на частите на комплексния проект за инвестиционна инициатива, въз основа на които се издава разрешението за строеж, но не по-малко от 65 лв.
Издаване на разрешение за строеж за монтаж на инсталации за производство на електрическа енергия, топлинна енергия и/или енергия за охлаждане от възобновяеми източници с обща инсталирана мощност до 1 МW - 10 лв. за 1 kW
Таксите за административни услуги, заявени по електронен път, са с 10 % но не повече от 20,00 лв., по ниски от определените в съответните приложения към настоящата наредба.
Изисквани документи:
За издаване на разрешение на строеж въз основа на одобрен инвестиционен проект/ въз основа на одобрен комплексен инвестиционен проект - по чл.150 от ЗУТ
1.Документи за собственост, за сгради на жилищностроителни кооперации - и влязло в сила решение на общото събрание за приемане на проекта;
2. Виза за проектиране в случаите по чл. 140, ал. 3 или Заповед за допускане в случаите по чл.150 от ЗУТ - оригинал, придружени с актуални скици;
3.Две копия от инвестиционния проект в обхват и съдържание, определени с наредбата по чл. 139, ал. 5 на хартиен и електронен носител;
4. Две копия от проект за Подробен устройствен план, съгласуван с необходимите специализирани контролни органи и експлоатационните дружества /само за случаите по чл.150 от ЗУТ/
5. Доклад за оценка на съответствието на проектната документация с основните изисквания към строежа /задължително за обекти I, II и III категория/
6. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория
7. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура
8. Влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие или друг специален закон, и съответствие на инвестиционния проект с условията в тези актове
9. Съгласуване при условията и по реда на Закона за културното наследство - за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони
10. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води, издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите
11. Други (при необходимост).
Издаване на разрешение за строеж за монтаж на инсталации за производство на електрическа енергия, топлинна енергия и/или енергия за охлаждане от възобновяеми източници с обща инсталационна мощност до 1МW
1. Издадена виза за проектиране;
2. Документ за собственост или документ за учредено право на строеж в чужд имот, или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон;
3. Становище от електроразпределителното дружество по проекта;
4. Проекти по част "Електро";
5. Конструктивно становище.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка.