Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция „Архитектура, градоустройство, строителство и инвестиции“
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
-
Заявление (по образец);
-
Копие от документа за собственост.
-
Удостоверение за наследници - когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Хасково).
-
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник).
-
Становища от съответните компетентни органи относно спазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение.
-
Актуална скица на сградата или самостоятелния обект.
-
Нотариално заверени съгласия, решения на общото събрание на етажната собственост (по чл. 38 и чл. 39 от ЗУТ)
Изисквания:- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
- Резултатът от услугата се получава лично от заявителя или от изрично посочено от него лице, от упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице или по електронен път.
Процедура по предоставяне на услугата:- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Преглед на документите и преценка за съответствие с изискванията на ЗУТ , когато проекта е с доклад за съответствие по чл. 142 ал.6 т.2 от консултантска фирма;
- Изготвяне отказ/писмо до инвеститора за доокомплектоване при липса на документи или констатиран проблем с документацията или техническия проект;
- Подпечатване за одобряване на инвестиционния проект от гл. архитект при изпълнени законови изисквания - внесен проект с оценка за съответствие, съгласно чл. 144, ал. 3, т. 1 и във връзка с чл. 142, ал. 6, т. 2;
- Одобряване на проектната документация от главен архитект;
- Подготвяне на преписката за разглеждане и одобрение от ЕСУТ при подадено заявление за одобрение на проект без приложена оценка за съответствие - комплексен доклад (чл. 144, ал. 3, т. 2 от и във връзка с чл. 142, ал. 6, т. 1 от ЗУТ);
- Заседание на ЕСУТ с разглеждане на проекти и даване на оценка за съответствие;
- В зависимост от взетото решение на ЕСУТ се подготвя протокол за одобрение на проекта и се подпечатват всички части на инвестиционния проект;
- Одобряване на инвестиционните проекти от главен архитект;
- Получаване по заявения начин.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща с искане подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
-
По електронен път на електронна поща;
-
Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 300.00 лв. / 153.39 €Банкова сметка и код за плащане:
ОББ АД
IBAN: BG 03 UBBS 8155 8420 0001 07
BIC: UBBSBGSF
Код за плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път