Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаРегистриране на заявлението в ИС ,,Архимед"
Насочване на преписката към изпълнителите на услугатаИзготвяне на искания документ
Предоставяне на готовия документРегистриране на документа, заплащане и получаване от потребителя
ТК - 2517 - преписи от документиТК - преписи от документи
Начин на получаване- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на - резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност Средство за електронна идентификация средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
За услугата се заплаща таксаРазмерът на таксата се регламентира в Наредба № 17 на Общински съвет Плевен за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Плевен: 5.00 лв. за първа страница плюс 0.50 лв. за всяка следваща. Заплаща се при получаване.
Банкови детайли:
Банка: БАКБ АД - офис Плевен
IBAN: BG85BGUS91608404113900
BIC: BGUSBGSF - Банков код: BGUS9160
ТАКСИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ УСЛУГИ 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път