Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор Център за административно обслужване, деловодство и архив
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, пр."Възраждане" № 4, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 881200, 822413, 822415
Адрес на електронна поща: cao@pleven.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Всеки делничен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Протокол за устно заявяване по образец;
2. Документ за самоличност (лична карта);
3.Документ за собственост (при необходимост);
4. Два екземпляра на документа, който се представя за нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите;
5. Документ за платена такса.
Заявяване на услугатаНачини на заявяване:
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване;
- Устно, на гише в звено за административно обслужване.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Кметството/ Кметското наместничество.
Заверка на документитеИзвършване на нотариална заверка на подписите и съдържанието на приложените документи – надписване на щемпела, поставяне на подпис и печат от Кмет на кметство / Кметски наместник.
ЗаплащанеУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише в административно звено за обслужване в брой.
Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност.
За удостоверяване съдържанието на частни документи без определен материален интерес - върху първия екземпляр:
а) за първата страница – 10 лв.;
б) за всяка следваща страница – 2 лв.;
а останалите екземпляри се таксуват като преписи:
- за първата страница – 3 лв.;
- за всяка следваща страница – 2 лв.
За удостоверяване на датата и подписите на частни документи без определен материален интерес:
а) за първия подпис - 5 лв. (без ДДС);
б) при преупълномощаване таксата за подпис е в двойния размер на таксата по буква "а" – 10 лв. (без ДДС);
в) за всеки следващ подпис - 2 лв. (без ДДС).
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой;
Начини на получаване ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Кметството/ Кметското наместничество.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
За услугата се заплаща таксаСтойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност.
За удостоверяване съдържанието на частни документи без определен материален интерес - върху първия екземпляр:
а) за първата страница – 10 лв.;
б) за всяка следваща страница – 2 лв.;
а останалите екземпляри се таксуват като преписи:
- за първата страница – 3 лв.;
- за всяка следваща страница – 2 лв.
За удостоверяване на датата и подписите на частни документи без определен материален интерес:
а) за първия подпис - 5 лв. (без ДДС);
б) при преупълномощаване таксата за подпис е в двойния размер на таксата по буква "а" – 10 лв. (без ДДС);
в) за всеки следващ подпис - 2 лв. (без ДДС).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой