Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно,правно,информационно и финансово- стопанско обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм,
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: (09744)2130
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка 12.00 ч. - 14.00 ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаДопустим заявител: Местните поделения се вписват в регистър от кметовете на общините според населеното място, където е седалището им, при условията на уведомителен режим, в 7-дневен срок, на основание на заявление от централното ръководство на вероизповеданието или упълномощено от него лице съгласно устава.
Необходими документи: Съдебното решение на Софийския градски съд за регистрация на вероизповеданието и неговото централно ръководство, съответно пълномощно на лицето, упълномощено от централното ръководство; удостоверение от централното ръководство за лицата, които го представляват в съответната община, седалището и адреса на местното поделение.
Закон за вероизповеданията