Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси и гражданска регистрация"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм, гр.Вълчедръм, ул."България" № 18-20, п.к. 3650
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: 09744/2130 - гражданско състояние, 09744/2354 - местни данъци и такси
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка от 12,00ч. до 14,00ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодават се: Заявление - Приложение № 39; Справка – Приложение № 40; Формуляр – Приложение № 41 на Информационния справочник на предоставяните административни услуги в Община Вълчедръм.
Допустим заявител: Лицето, което извършва ресторантьорство в места за настаняване и в заведения за хранене и развлечения, или упълномощено от него лице.
Необходими документи: Документ за самоличност; документи, удостоверяващи настъпилата промяна, и документ за платена такса за вписване на настъпили промени в обстоятелствата съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3. В случай че таксата е платена по електронен път, това се отбелязва в заявлението и документ не се прилага.
За услугата се заплаща таксаСъгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път