Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, пл. Възраждане № 5, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: (066)800200, (066)810642
Факс: (066)800201
Адрес на електронна поща: governor@gb.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на звеното за адм. обслужване е без пракъсване.
Заявяване на услугата Услугата може да бъде заявена:
- лично в Центъра за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Габрово, пл. "Възраждане" №5;
- чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Габрово, пл. "Възраждане" №5;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
- По електронна поща - governor@gb.government.bg
Идентификация на заявителя: Проверка дали лицето е правоимащо.
Изпълнение на услугата:
- Преписката се регистрира в деловодството на основание подадено заявление по образец IISDA-1961;
- Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
- Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
- Полученото заявление се резолира от Oбластен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“, който го разпределя за изпълнение към служител от специализираната администрация;
- Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението;
- Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на Областен управител за подпис;
- Подписаните документи се предават със задача на деловодството за регистриране на документ за заявителя и изпращат;
Информация за етапа по обработка на преписката:
- предоставя се от служителите в Центъра за административно обслужване;
- на телефон 066/810642; 066/810640;
- чрез имейл: governor@gb.government.bg
Предоставяне на резултата от изпълнението
- административната услуга се издава от Областен управител;
- на заявителя се предоставя с придружително писмо заповед за разрешаване изработването на проект за подробен устройствен план.
Преписката се архивира.
Начини на получаване на резултата от услугата:
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- на ръка в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Необходими документи
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ (нотариален акт за собственост; разрешение за строеж; договор за концесия; други документи);
2. Задание, съставено от възложителя и съгласувано от кметовете на засегнатите общини
3. Писмено становище на изпълнителния директор на ИА по горите (за устройствени планове, които обхващат горски територии);
4. Съгласувателно писмо от Министерството на културата при условията и по реда на Закона за културното наследство (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
5. Преценка на необходимостта от екологична оценка;
Забележка: Когато заявлението не се подава от възложителя, се представя заверено пълномощно.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП
Проверка за редовностПроверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Производството се прекратява, когато в законовоустановения срок не се отстранят несъответствията.
Създаване на резултатИзготвя се заповед за разрешаване изработването на проект за подробен устройствен план, подпечатва се заданието за проектиране с „Одобрявам”, след което се подписва и подпечатва от Областен управител. Заповедта се публикува на интернет страницата на администрацията, съгласно чл. 124б, ал. 3 от ЗУТ.
Закон за устройство на територията