Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: 0417 81217
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч.
12.00 ч. до 13.00 ч почивка
13.00 ч. до 17.00 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
изпълнение на услугатаЗаявителя подава заявление с придружаващи го документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост
начини на получаване на резултата от услугата1. Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване
При получаване е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно.
2. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
3. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща – само в случаите, когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице
4. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път