Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:отдел "Образование, култура, младежки дейности и спорт"
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603414
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление от централното ръководство на вероизповеданието или упълномощено от него лице съгласно устава (свободен текст);
- Съдебното решение на Софийския градски съд за регистрация на вероизповеданието и неговото централно ръководство, съответно пълномощно на лицето, упълномощено от централното ръководство;
- Удостоверение от централното ръководство за лицата, които го представляват в съответната община, седалището и адреса на местното поделение;
- Устав на вероизповеданието.
Процедура по вписване в Регистъра.
- При положителна проверка на приложената документация, в седемдневен срок се издава Заповед за вписване в Регистъра на вероизповеданията към община Хасково.
- Издадената Заповед се предоставя на централното ръководство на вероизповеданието или упълномощеното от него лице.
- В тридневен срок от издаването на Заповедта Община Хасково изпраща копие до Дирекция "Вероизповедания" на Министерския съвет, с което се уведомява за извършеното вписване в Регистъра.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: kmet@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начин на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за вероизповеданията