Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1998 Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси

      Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения по Закона за местните данъци и такси
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 6, във връзка с
    • Закона за местните данъци и такси - чл. 4, ал. 1; чл. 4, ал. 3; чл. 9а, ал. 1; чл. 9б
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 1 ден; 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

       ·          Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ·           На e-mail: delovodstvo@bansko.bg.

      ·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/

       Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/bansko/public/index.php?/Home/Index

       

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o    Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o    Като вътрешна куриерска пратка.

      o    Като международна препоръчана пощенска пратка.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, гр.Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)074988621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 7.30-18.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Приходи"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, град Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)88640, (0749)88638, (0749)88639
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, служителите на каса " Местни данъци и такси " към отдел "Приходи " подсигуряват непрекъснат достъп за заявяване на административни услуги към отдела.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане