Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аксаково, гр. Аксаково, ул.- "Г.Петлешев" № 58 б, п.к. 9154
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)762066
Факс: (052)763293
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е 8 часа с обедна почивка 1 час от 12.00 ч. до 13.00 ч. служителите, които работят в центъра за информация и услуги ползват обедната си почивка стъпаловидно. Тази организация на обедната почивка осигурява непрекъснат процес на обслужване на граждани през целия период от 08.00 ч. до 17.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявление подаване на заявление по формуляр в информационния център на общината
- Документ за собственост или друго вещно право (копие на оригинала, заверено с надпис “Вярно с оригинала” и подписано от възложителя);
- Удостоверение за наследници /когато титулярът е починал/;
- Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
- Копие от разрешението за строеж (акта за узаконяване);
- Копие от скицата (визата) за проучване и проектиране;
- Копие от екзекутивната документация за сградите (част архитектурна), съоръженията или подземните проводи;
- Скица – проект за изменение на кадастралния план на хартиен и цифров носител на информация;
- Материали и данни от геодезическите измервания / полски измервания, изчисления и координатен регистър на изходните и подробните точки, скица с нанесени точки от работната геодезическа основа (РГО) и заснети граници, сгради и съоръжения, кратка обяснителна записка/;
- Изходни материали и данни, получени от Община Аксаково;.
- Копие на документ / данни за правоспособност на лицeто, извършило заснемането;
- Копие на / данни за застрахователна полица на правоспособното лице;
- Други документи, удостоверяващи основанието за изменението.........................................................
В случаите, когато е извършена промяна на предназначението на сградите или на самостоятелните обекти в тях (части от сградите), вкл. когато последните са надстроени или преустроени, към молбата се прилагат само документите по т.т. 1, 2, 3, 4 и 6.
В случаите на нови строежи, когато в действащия кадастрален план не са нанесени границите на поземления имот, в който се намира строежа същите се заснемат. Същото се отнася и за сградите, на обекти в които е извършено преустройство – ако те не са нанесени в кадастралния план, сградите, съответно границите на имотите, в които те са разположени се заснемат.
проверка на представените документи
- служител от отдел "Устройство на територията" проверява приложените към искането документи;
- служител от отдел "Устройство на територията" изготвя акт за непълноти и грешки;
- служител от отдел "Устройство на територията" съобщата акта на заинтересованите лица
одобряване на изменението
- разглеждане на проекта в заседание на ексертен съвет по устройство на територията;
- издаване на заповед на Кмета на общината;
- обяваване на заповедта на заинтересованите лица.
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път