Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Център за административно обслужване
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Сухиндол, гр. Сухиндол, гр. Сухиндол, ул. Росица 115, п.к. 5240
Код за междуселищно избиране: 06136
Телефон за връзка: (06136)2912, 0700 13162
Адрес на електронна поща: kmet@suhindol.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от  08:30 до  17:30, Всеки работен ден, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 
						
						Необходими документи
- Адресна карта за настоящ адрес;
- Уведомително писмо от МВР за разрешено постоянно пребиваване или удостоверение от МП за придобито българско гражданство (за чужденци);
- Документ за собственост; договор за ползване на имота за жилищни нужди; декларации по чл.92, ал.3 и чл.92, ал.6 от ЗГР за съгласие на собственика на имота за извършване на адресна регистрация по постоянен адрес; настанителна заповед или договор за наем за лица настанени в държавни или общински жилища; договор за предоставяне на социални услуги; договор за настаняване в специализирани институции;
- Копие от нотариален акт или от договор за ползване на имота за жилищни нужди;
- Документ за самоличност;
- Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация;
- Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно.
Лично от Центъра за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
Чрез лицензиран пощенски оператор - като международна препоръчана пощенска пратка;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Изтегля се заявлението от връзката в секция "Образци на документи";
Електронната форма се съхранява на Вашия компютър;
Отваря се формата с Adobe Reader и се попълват полетата;
Документът се подписва с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП);
Попълнената, подписана и съхранена форма се изпраща чрез ССЕВ към Общинска администрация Сухиндол.
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ;
- На електронен адрес, който позволява получаване на съобщение, съдържащо информация за съставения документ от информационна система за сигурно електронно връчване ССЕВ.
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3.00 лв. / 1.53 €За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3.00 лв. / 1.53 €
Размер на таксата при предоставяне на услугата по електронен път: 2.70 лв. / 1.38 €
Банкова сметка:
ЦКБ АД – В.Търново, офис Сухиндол
IBAN: BG65CECB97908459472900
BIC: CECBBGSF
Код:
44 80 07
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път