ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Специалисти от отдел „Приходи“
· 0749/88639
• 0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
· 0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
За обикновена услуга – 1 ден – 10 лв./5,11 EUR;
За бърза услуга – 7 дни – 5 лв./2,56 EUR
По електронен път – обикновена услуга – 9,00 лв./4,6 EUR
Изисквани документи:
Подадена и обработена декларация по чл.32 от ЗМДТ;
Нотариално заверено пълномощно/в случаите на искане от друго лице/
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписано с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/bansko/public/index.php?/Home/Index
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване:delovodstvo@bansko.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;