Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1989 Издаване на разрешения за поставяве на преместваеми обекти

      Издаване на разрешения за поставяве на преместваеми обекти
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Строителство
    • На основание на:
      • Закон за устройство на територията - чл. 56
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Кмет на община
    • Срок за предоставяне:
      • 14 работни дни
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • за терен частна общинска или държавна собственост до 12 м. или срока на сключения договор, за терен частна собственост-безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Кмет на община
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

        НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

        • Заявление по образец;
        • Документ за собственост - копие;
        • Договор за наем (учредено право на ползване);
        • Съгласувана и одобрена схема - 2 бр.

        Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл. 213  от Закона за устройство на територията.

    • Ограничения и условности:
      •  Начин на предоставяне:

        • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужванеме;
        • По електронен път на точно упомената електронна поща;
        • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

        Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

        • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
        • Като вътрешна куриерска пратка;
        • Като международна препоръчана пощенска пратка;
        • По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.

        Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕППИК на НОИ или ПИК на НАП.

        АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РАЗРЕШЕНИЕТО ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
    Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
    Код за междуселищно избиране: 0697
    Телефон за връзка: (0697)52464
    Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
    Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
    Код за междуселищно избиране: 0697
    Телефон за връзка: (0697)5 24 64
    Факс: 069752014
    Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане