Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
1989 Издаване разрешение за поставяне по чл. 56, ал. 2 от ЗУТОписание:
Ще Ви бъде издадено разрешение за поставяне на преместваеми обекти на територията на общината.
Орган, издаващ индивидуален административен акт: Кмет на община/архитект след съгласувани и одобрени схеми.
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: за терен частна общинска или държавна собственост до 12 м. или срока на сключения договор, за терен частна собственост-безсрочно
Разрешение се издава в 14 работни дни за следните преместваеми обекти:
- за търговски и други обслужващи дейности – павилиони, кабини, маси;
елементи на градското обзавеждане - спирки на масовия градски транспорт, пейки, осветителни тела, съдове за събиране на отпадъци, чешми, фонтани, часовници и др.
Преместваемите съоръжения не са трайно свързани с терена, т. е. не нарушават целостта на настилката под тях. Разрешението за поставяне е документ, с който се разрешава разполагането на посочените обекти в имоти - частна, общинска или държавна собственост.
Необходими документи:
1.Документ за собственост
2. Договор за наем (учредено право на ползване)
3. Съгласувана и одобрена схема – оригинали - 2 броя
4. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Издаденият индивидуален административен акт може да бъде получен:
- Лично от център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- по електронен път на електронна поща.
Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от ЗУТ
Ниво на осигуреност
Високо
Средство на електронна идентификация
КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП
ТК 1989
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 23.5 лв.Срок за издаване:
Обикновена услуга - до 14 работни дни
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
обикновена услуга по електронен път – 21.10 лв.
Начин на плащане:
Код за вид плащане:
Технически услуги 44 80 01
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път