Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2081 Издаване на удостоверение относно собствеността на недвижими имоти

      Издаване на удостоверение относно собствеността на недвижими имоти
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 62, ал. 4, във връзка с; чл. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция "Електронно управление"чрез КЕП или ПИК на НОИ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2081

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      Заявление свободен текст

      Документ за сосбтвеност на имота

      Актуална скица на имота

      При необходимост други документи, удостоверяващи факти и обстоятелство

      Документ за платена такса

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ

  • Ограничения и условности:
    • Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      Като вътрешна куриерска пратка.

      Като международна препоръчана пощенска пратка.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ

      По електронен път на електронен адрес:………………………………………………………………….

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане