Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2094 Нотариално удостоверяване на подписа и съдържанието на пълномощно по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписа и съдържанието на пълномощното по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кметове на кметства и кметски наместници
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Нотариалната камара
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Нотариалната камара
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • УНИФИЦИРАН ПРОТОКОЛ ЗА УСТНО ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      лично или чрез изрично упълномощено лице в административната сграда на кметството, при   кметският  наместник на територията на община Раднево;

  • Ограничения и условности:
    • Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник удостоверяват подписа и съдържанието на пълномощното по чл. 37 от Закона за задълженията и договорите.

      Необходими документи
      Заверката се извършва от кметовете на кметства

      Документ за  заверка;

      Документ за самоличност;

      Лично присъствие на лицето пред длъжностното лице.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: 0417 81217
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч. 12.00 ч. до 13.00 ч почивка 13.00 ч. до 17.00 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане