Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2021 Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имотиОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Ще Ви бъде издадено удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: безсрочен
Срок за предоставяне: 7 работни дни
Необходими документи: Заявление по образец;
- Документ за собственост;
- Скица на имота;
- Удостоверение за идентичност на имота;
- Заповед за отписване, (ако е необходимо).
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
- Завеждане в АИС на общината;
- Проверка в регистъра за подадени молби, съгласуване с длъжностните лица и изготвяне на удостоверението;
- Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 7.20 лв./3.68 €
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност: високо
Средство на електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ, НАП
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За бърза услуга 12.00 лв. / 6.14 €
За експресна услуга 16.00 лв. / 8.18 €
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 7.20 лв./3.68 €
Начин на плащане:
Код за вид плащане:
Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път