Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2021 Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти

      Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти
  • На основание на:
    • Закон за общинската собственост - чл. 62, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • По реда и в сроковете на Глава осма от АПК.

      Срок за предоставяне:

      • 7 работни дни – за обикновена услуга;
      • 2 работни дни - за бърза услуга;
      • 4 часа - за експресна услуга.

      Заявление по образец с необходимите документи може да подадете:

      Необходими документи:

      • Документ за собственост (при необходимост);
      • Скица на имота;
      • Удостоверение за идентичност на имота;
      • Удостоверение за наследници (при необходимост);
      • Заповед за отписване (при необходимост).

       

       

  • Ограничения и условности:
    • Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:

      • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      • По електронен път на точно упомената електронна поща.
      • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      • Като вътрешна куриерска пратка.
      • Като международна препоръчана пощенска пратка.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ, НАП.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане