Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2015 Нотариално удостоверяване на подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник, нотариално удостоверяват подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • кмет на кметство, кметски наместник
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Нотариалната камара
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Нотариалната камара
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • УНИФИЦИРАН ПРОТОКОЛ ЗА УСТНО ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, МОЖЕ

      ДА ПОДАДЕТЕ:

           лично или чрез изрично упълномощено лице в административната сграда на кметството, кметското

      наместничество на територията на община Луковит;

          устно в центъра за административно обслужване;

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Протокол по образец и:

         документ за самоличност  /лична карта за справка/;

         два екземпляра на документа, който се предоставя за нотариално удостоверяване;

        пълномощно/при необходимост/

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

        от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес;

         кметството, кметското наместничество на територията на община Луковит;

         нотариус.

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН

      АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

           лично или  чрез упълномощено лице в административната сграда на кметството, кметското

      наместничество на територията на община Луковит;

          чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските

      разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни

      документите да бъдат пренасяни за служебни цели;

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

         като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

         като вътрешна куриерска пратка;

         като международна препоръчана пощенска пратка;

         по електронен път на електронен адрес:……………………………………………………………………..….

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ ИЗГОТВЕНА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕТЕ

      ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане