Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2015 Нотариално удостоверяване на подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване

      Когато в населеното място няма нотариус или районен съд, кметът на населеното място, което не е общински център, а ако е общински център – кметът, заместник-кметът, секретарят на общината, както и кметският наместник, нотариално удостоверяват подписите на частни документи, които са едностранни актове и не подлежат на вписване.
  • На основание на:
    • Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.) - чл. 83
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • кмет на кметство, кметски наместник
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • съгласно пълномощното
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Нотариалната камара
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Нотариалната камара
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • УНИФИЦИРАН ПРОТОКОЛ ЗА УСТНО ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      • лично или чрез изрично упълномощено лице в административната сграда на кметството, кметското наместничество на територията на община Луковит;
      • устно в центъра за административно обслужване;

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Протокол по образец и:

      • документ за самоличност  /лична карта за справка/;
      • два екземпляра на документа, който се предоставя за нотариално удостоверяване;
      • пълномощно /при необходимост/

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      • от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес;
      • кметството, кметското наместничество на територията на община Луковит;
      • нотариус.
  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      • лично или  чрез упълномощено лице в административната сграда на кметството, кметското наместничество на територията на община Луковит;
      • чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели;

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      • като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      • като вътрешна куриерска пратка;
      • като международна препоръчана пощенска пратка.

      НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА – веднага /в деня на заявяването/.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ ИЗГОТВЕНА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане